maanantai 2. huhtikuuta 2012

Pääsiäiskoristelut ja muuta mukavaa

Mukava viikonloppu takana. Oltiin koko viikonloppu mun vanhemmilla ja sunnuntaina Pikku-A kävi "virpomassa". Eihän neiti siitä puuhasta vielä mitään ymmärrä, mutta pari tätiäni tahtoivat nähdä pikkuista Noita Nokinenää. :D

Meilläkin on jo vähän valmistauduttu pääsiäiseen. Yleensä en niin kovin kauhiasti perusta pääsiäiskoristelusta, mutta tuota pientä neitiä silmällä pitäen olen laittanut jotain värikästä koristusta sinne ja tänne.


Pariskunta kaapin päällä. <3


Eräs kirpputorilöytö vuosien takaa. Pitäisi vaan ostaa ehkä narsisseja tähän, mutta menköön nyt vielä tällä soilikilla.


Mummolasta mukaan tarttui myös nämä jo pitkään mun mielessä pyörineet marmoriset tuikkukupit. Nämä oli lapsena mun suosikit ja jotenkin istuvat nyt nykyiseen sisustustyyliinkin. Toistaiseksi saavat olla tuossa, kunhan löydän paremman plassin niille. Mummolasta kyllä tekisi löytöjä vaikka millä mitalla. Ja suhteellisen edullisesti. :D



Sain lisäksi ihanaiselta Valua Kuvasa -blogilta Kaunis blogi -tunnustuksen! Olen otettu, suurkiitokset! :D


Toiveena olisi lisäksi, että tunnustus jaettaisiin eteenpäin viiteen kauniiseen blogiin, joissa alle 200 lukijaa. Minä laitan tämän eteenpäin seuraaville kauniille blogeille:

Villa M
RAM SAM SAA
miniE
Life Thru a Lens
Helmiä & Liljoja

ps. tunnustuksen kuvasen saa napata mukaansa. :)
 (Valua Kuvasa teki tämän jaettavaksi, kun tällä tunnustuksella ei vielä omaa kuvaa ollut.)

1 kommentti:

  1. Kiitos, tunnustus otettiin vastaan hyvillä mielin ja jaettiin eteenpäin. :)

    VastaaPoista