lauantai 25. tammikuuta 2014

Pyjama ja palmuparka

Sainpa hyvät naurut tänään kun latasin eilen otettuja kuvia koneelle tarkempaa tarkistelua varten. Ensin oli kyllä pieni 'daah-moment', mutta sitten jo nauratti.

Mun piti niin ottaa kivoja kuvia tytöstä uudessa pyjamassaan* juuri kylvystä tulleena, mutta kyllä mun silmät nauliintui tuohon ammeen nurkassa nököttävään kurjimukseen. Mun raukkaparkapalmuni on kyllä nähnyt parempiakin aikoja! :D Onko palmuparka siis lannistunut tämän pimeyden edessä, vai onko kyseessä ollut niukan kastelun aiheuttama nääntyminen, vaiko kenties silloin tällöin päälle satavan saippuaveden vika. Sitä tuskin saadaan tietää. Biopönttö kutsuu.



*saatu blogin kautta Minimintistä, jossa muuten ale huipentuu juuri. Jopa -80%! Kipin kapin shoppaamaan! :)

2 kommenttia:

  1. Söpö tyttönen! ♥ Mulla käy välillä kukkasille just noin, ja sen takia mulla onkin enää vain viiri- ja palmuvehkoja - niitä en saa hengiltä millään. :D

    Mulla ois sulle haaste, koitin katsella oletko sitä vielä tehnyt, mutta ei pistänyt silmään. :) Käy nappaamassa mukaasi, jos siltä tuntuu!

    http://ihanhopona.blogspot.fi/2014/01/missa-blogini-syntyy_26.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Palmuvehka mullakin porskuttaa kyllä oikein mallikkaasti. Viirivehkan kimppuun kissat käyvät, joten sitä ei taloudesta löydy, enää. ;)

      Itseasiassa olen saanut samaisen haasteen, mutta en sitä ehtinyt vielä toteuttamaan. :) Mulla kun on vähän ongelmallinen tilanne tällä hetkellä, sillä työ/vierashuone on muuttumassa pikkuhiljaa uuden tulokkaan huoneeksi ja bloggauspisteelle pitäisi siis löytää ihan uusi paikka. Tällä hetkellä tässä ympärilläni vallitsee niin kaamea kaaos, että sitä en taida blogiin uskaltaa laittaa. ;D

      Poista