maanantai 23. huhtikuuta 2012

Soittopeli

Mun niin piti viikonloppuna kirjoitella blogiin, mutta oli jälleen kerran niin paljon puuhaa, että jäi sitten taas. :/ Eilen oli ihana ilma ja käytiin metsäretkellä. Mikään ei maistu sen paremmalta, kuin nuotiolla paistettu makkara ja voileipä sekä kahvi.

Saatatte ehkä muistaa mun pähkäilyt simppelistä ja hyvä-äänisestä cd-soittimesta viime kuun puolella. No kuinkas ollakaan, että Stockan Hullujen päivien luettelosta mun silmääni pisti pikkuinen ja simppeli cd-soitin. Viimeistään tämän artikkelin luettuani olin varma, että tuo sopisi meille paremmin kuin hyvin. Minä tykkään ja soi todella hyvin! :D



Löytyi sieltä Hulluilta Päiviltä jotain muutakin kivaa. Tässä äidille puuhaa tylsiin hetkiin (onko sellaisiakin?!). ;)


Kiitos muuten ihan hirvittävän paljon kaikille kommenteista ja mielipiteistä tuohon naulakkoprobleemipostaukseen. Naulakko lähti tilaukseen ja toivotaan nyt, että näyttää sitten seinälläkin hienolta! Pikkuisen kovasti odotan pakettia saapuvaksi! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti