keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Haaveissako vain...

Tänään lähdimme kahden tätini kanssa käymään tuossa lähemmässä "isossa" kaupungissa, Porissa. Olipa mukava iltapäivä. :) Pientä shoppailua ja kahvittelua, sekä kivaa seuraa. <3

Nyt kun ulos katsoo niin ulkona on niin kaunista ja valoista, että voisi hyvin kuvitella, että on vielä ihan päivä. Näin keväällä päivät venyvät paaaljon pidemmiksi ulkona puuhaillen ja haahuillen. Rakastan tätä valoisaa vuodenaikaa. Tuntuu kuin olisin herännyt henkiin pitkästä talviunesta. :)

Löysin taas muuten aivan upean (kuinkas muuten kuin) tanskalaisen kesähuvilan. Minä RAKASTAN tuollaisia rimoituksia, tummaa puupintaa, suuria ikkunapintoja ja vaaleaa sisäpuolta. Huomatkaa muuten huvilan sisäkatto, aivan upeaa puuta. Enpä ole tuolla tapaan toteutettuja kattoja nähnyt aiemmin, se kun ei vaikuta tavalliselta paneloinnilta alkuunkaan. I-H-A-N-A! 











 Voi mikä unelma tämä mökki olisikaan. <3 Onko teillä kenelläkään muulla mökkihaaveita?


Kuvat/images: Bo Bedre

2 kommenttia:

  1. Mulla on kovat mökinlaittohaaveet kunhan loma alkaa niin pääsee hommiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon vähän viherrellyt täällä kun oon miettinyt sun mökkiprojektia. ;) Meillä on vain kuivanmaan mökki ilman vettä. Ollapa mökki järven rannassa. Siinä sitä unelmaa riittää.

      Poista